اخر ما كتبت على مدونتى الثانية
حيل الدفاع النفسى 2 يمكنك قرائته من هنا..

5/24/2007

نقطة ومن اول السطر

الاساتذة زوار المدونة الاعزاء
بما انى تقريبا بخلص النهاية قولت اكتب البوست دة واجرب حظى وكدة
ناس كتير عجبتها القصة الحمد لله وناس اكتر جم وسالو قصة اية؟؟
وناس اكتر برضة علقو مجاملة
شكرا لهم جميعا بحق كلماتكم هيا من قادنى
الى ان اكمل
جميل هوا شعور بان تكتب و انت تعلم بان هناك من ينتظرك
..................................
القصة طولت اوى صح
وانا غلس وبايخ والاجزاء تقيلة
معلش بجد
صدقونى مكنتش متخيل انى هكتب كل دة
طيب بالنسبة للاخوة الكثير الى تاييهن عايزين يكملو
او الاخوة المتابعين القصة من اولها
ياريت لو سمح وقتكم
تقرو الاجزاء دى الايام دى علشان لما النهاية تنزل تبقى الصورة كاملة
اضغط على رقم الجزء لتجد نفسك بداخلة
علما بان يمكنك التعليق على اى جزء فكدة كدة انا بشوف كل التعليقات
لا تخف فقط الاجزاء الاخيرة هيا الطويلة ...سمها مراجعة قصيرة او برهه من الوقت
راحة

هناك 76 تعليقًا:

يا مراكبي يقول...

واضح إني جيت متأخر قوي .. ده فيه هنا رواية طويلة عايزة متابعة وأنا مش دريان

عموما إن شاء الله هأحاول أقراها من الأول .. بس أفضى شوية بس

أشكرك على زيارتك ليا مع خالص تحياتي

Nada يقول...

lol

يعني انا مثلا لازم اراجع ثاني من الاول ؟؟؟ في انتظار اخر جزء

:)

Bride Zone يقول...

انا بعد ما قريت الجزء العاشر رجعت قريتها من الاول لانها عجبتني واكتشفت بعدين الاشياء اللي كانت غامضة على قارئة جاية تقرا من الآخر

رغم اني جيت على الجزء العاشر الا اني من الناس اللي ما عندهم صبر ونفسي اشوف النهاية بسرعة

ما تبقاش تغيب بقى عشان بنستناك.. لانك كلما طولت احتجنا نراجع من جديد :))

ammola يقول...

والله حضرتك انا مذاكرة كويس ومع انى مش من هواة يتبع من ايام مجلة سمير الا انى سلمت امرى لله وتابعت ده بس علشان انت كاتبها بحرفية واثارة وسهرتنى على كل الاجزاء ذات ليلة لغاية لما خلصتها
وادينى مستنية

عدى النهار يقول...

بصراحة أنا كنت باتوه هنا... أعتقد ممكن أتابع الآن

سجدة يقول...

فكرة والله هنقرأ الأول ونعلق

رفقه عمر يقول...

انا بصراحه اول مرة ادخل مدونتك فلازم اقرا الحكايه من اولها علشان اعرف اعلق
ربنا يكرمك اللهم امين يارب العالمين

gohayna يقول...

ماشاء الله علي الرابط

انا هدخل واقرئها واعلق عليها ان شاء الله

الف شكر لزيارتك نورت مدونتي

تحياتي

صاحب البوابــة يقول...

تحياتي يا صاحب القلم المبدع

تسجيل متابعة لإبداعاتك

تحياتي اخي

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيك يا مراكبى لا لا متاخر ولا حاجة يا

عمنا نورتنا واتمنى تعجبك القصة

الشكر لله يا استاذنا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ندى يا ندى ..ازيك يا ندى؟؟

Lol

يب لازم تراجعى علشان التوهة وكدة

قريبا يا ندى واوعدك هايخلف كل التوقعات بجد..

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ازيك يا بريد بجد عجبتك؟؟

الحمد لله ربنا يكرمك يارب...علشان كدة عملت وقفة وكدة لان ناس كتير تاهت

قريبا هاتشوفيها اوى ان شاء الله بس توقعيها يعنى...قريبا
مش هاغيب والله بس الظروف صدقينى ربنا يسهل

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ههههههههههههههههههه
امل سكر ربنا يكرمك يارب

شاطرة يا امل ولا انا بحب يتببع دى برضة بس تصدقى بايى ولا انا بتوقع الاجزاء الجديدة اصلا

تحياتى بحد ربنا يكرمك


حلوة سمير دى بجد

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

شوفت بقى يا عدى النهار اى خدمة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

اوك يا سجدة مستنيكى انا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

رفقة عمر ...ازيك يارب تكونى بخير

شكرا المنورة نورت وكدة

ربنا يكرمك كمان ان شاء الله

نورتى المدونة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ربنا يكرمك شكرا...


اوك وانا فى انتظارك

تحياتى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

صاحب البوابة العزيز تحياتى اليك يا

اخى فى الله

ايضاء

ammola يقول...

لو مزنوق فى الفينالة قوللى بس اى خدمة انا برضه مثقفة ومواظبة على عالم سمسم

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

هههههههههههه

ربنا يخليكى يا امل

هاتنزل ان شاء الله قريبا...

وممتاز موضوع عالم سمسم دة

reri يقول...

أنا في الحقيقه ما قريتهاش
إن شاء الله أفضي شويه وأقعد عليها مره واحده أخلصها
وساعتها هقولك رأيي

سلامااااااااااااات

zsinfulangel يقول...

aloo aloo .. ezyak ya 3am 3'azzalee ??
ana mkotch geet ur blog abl kda bas gr8 i love stories ... 72rahom mal 2wal b2a isa ....
bzw kot 3yza 22ulak 3la link le wyvern wea7na fe sos ...3chan tb2a 3aref stylhom...el soot hena a7la .. bas wait b2a l7ad mykaml buffer 3chan tasma3 bra7atk ...
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=2026067914
bgad el 7afla deeee kat m3adyaaaa... kona 2ktar man 15000 we kat 7aga gamda...
isa el concert ele gaya t3gbak adham we marwan we seif 3mleeen sho3'l gamed fash7'
...
yalla tc
ciao

zsinfulangel يقول...

http://vids.myspace.com/
index.cfm?fuseaction=vids.
individual&videoID=2026067914

el link aho tanee 3chano l2to mch bayen 3ndak...
bzw..trou7 we trga3 balsalamaz

Tamer Nabil يقول...

انا قريت رقم 1 و2 وان شاء الله لما اشوفها كلها هقولك راى النهائى

ربنا يوفقك

تحياتى

ذو النون المصري يقول...

ماشي
نحن في انتظار باقي الاجزاء
و ساقراها كامله انتظارا للجزء الاخير كما كنت انوي
تحياتي

رينـــــــــــا يقول...

يااااااااااااااا
دا انا جيت متاخر اوووووووووووى
10 اجزاء مرة واحدة
بص بئا اصبر عليا كدا اخلصهم وابئا اعلق
ماشى!!!
سلام

ادم المصري يقول...

لااااااااا
دي محتاجة رواقه
.
.
اصبر عليا بس افضالك

علاء يقول...

سلام عليكم يا أستاذ غزالي يا قريبي :)
نورت مدونتي
و أنا لما شفت مدونتك قلت كانت تايهة عني فين دي ؟
:)
ربنا يباركلك
و اسمحلي أحتكر الرد الأول عندك بعد كده في جميع التدوينات :)
بالنسبة للقصة أنا لسه مقرأتهاش
إنما هأخلصها و أرجعلك بالرد المتين بإذن الله
ربنا يباركلك و يثبتك
قول آمين

BaTresYa يقول...

انا قرأت الجزء الأول بس علشان عندي إمتحان بكرة ..بس بجد تحفه اسلوبكـ جميل أوي عامل زي الفلاشات كدا ...أنا كنت كل شوية أدخل أكمل الجزء اللي فات بدايته حسيتها زي العميل 1001
فكرتني بيه يعني المهم لحد ناو مش خلصتها .. أنا أفوق بس من موضوع الامتحانات ..وهقرأهم كلهم بجد

ammola يقول...

انت يعنى حتحنسنا؟
ولا بيهمنى ..قاعدة باقرا جورنال الاهرام وباتفرج على القناة الخامسة واااااااااااااخر روقان

saso يقول...

وانا بقالي اسبوع مستنية

اقولك مبروك انها اكتملت من دلوقت علشان ابقي اول حد يقولك مبروك
:)

ياسمين يقول...

صديقى العزيز الغزالى
ازيك
واحشنى يا باشا
يا رب تكون بخير
تحياتى

Bride Zone يقول...

بقى لنا عشرة ايام نستنى الجزء الأخير..
يالله ما تطولش اكتر من كده بقى :)

Sharm يقول...

انا مش جاي اعلق على القصة

انا جاي اقولك واحشنى يا غزالي الشارد

بيقولوا سايكو يقول...

أنا للحق لسة ما قريتهاش .. ناوياها من زمن .. إن شاء الله ابقى اقراها فعلا .. ما انا اخدت الاجازة بقى .. شكلها حلوة

mesh2dra يقول...

السلام عليكم

بقالي كام جزء مش قريته

وعد
أوزل ما افضى حقراه

بس لغايت ما قريت

كانت القصة غاية في الروعة

تقبل تحياتي

واحدة من الناس يقول...

أخى العزيز
أنا جييييت أهوه ومرسى موت على سؤالك بس على العموم يعنى أنا بقول سبب تأخيرى فى ناس بتختفى مره واحده وتسبنا نضربها أخماس فى أسداس تعرفش انت الناس دول؟؟ أصلى مش بنسى
:))))))
المهم أنا لسه مقرتش حاجه بس أكيد هاقرأكل حاجه هاعدى عليك بعد شويه
سلام:))

ammola يقول...

شوف لو حد لعب فى دماغك واقنعك تعمل قرشين وتكتم على اخر جزء وتنزلها تبع القراءة للجميع فمش مشكله احنا حنضحى فى سبيل استكمال قرايتها بكل غالى ونفيس لغاية خمسين قرش بس انت كملها

منة الله يقول...

elgazaly

ادعوك للمشاركة في استطلاع راي

عن اكثر عشرة مدونات تاثيرا في قرائها

عل مدونتك واحدة منهم

اليك الرابط

http://www.6ef.blogspot.com/

ibn nasser - ابن ناصر يقول...

شكرا علي تجميعك للروايه انا مثلا معجب بيها جدا
تحياتي

صاحب البوابــة يقول...

السلام عليكم

اشكر كل من تساءل عن غيابي

ووقف بجانبي في محنتي

تحياتي لكل شريف حر

كبر دماغك يقول...

ya ghazaly enta areeb el shiekh el gazaly???

ya3nee akeed te3raf 3amenaa mohamed abd el kodous..sa7?

Ma-3lina يقول...

هنزلهم و اقراهم على رواقة ان شاء الله

ربنا يكرمك

تحيااتى

malak يقول...

مرسيه على زيارتك لمدونتى الصراحة انا لسة مش قرأت الروايه كلها لسة فى تانى جزء بس عجبتنى وناويه اكملها كلها واستنى النهاية وبعدين هقولك رايى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

reri منوره يارب تكونى بخير


ان شاء الله تفضى وتنوريى

يارب تنورى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

zsinfulangel


منورة انا شوفت ربنا يسهل

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

Tamer Nabil

منور يارب تعجبك ان شاء الله وتقولى رايك فى النهاية


تحياتى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

السلام عليكم

ازيك يا ذو النون نورتنى ماشي


بس هوا حزء واحد يارب تكون خلصت لان الجزء الجديد والاخير نازل قريب


تحياتي

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

منورة يا رينا

انتى تيجى فى اى وقت

اه طبعا موافق براحتك

سلام

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ادم مستنيك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

السلام عليكم يا علاء ازيك

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا علاء بية انت الى منورنى ...

بجد منورنى
:)
انت تنورنى فى اى وقت ربنا يبارلكلك

وينفعنا بيك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

BaTresYa
نورتى يارب تكون عجبتك... وربنا يوفقك فى امتحناتك يارب..,

ان شاء الله ربنا معاكى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ammola .

انا كتبتب 25 نهاية ولا واحدة فيهم عجبانى

اعمل اية طيب

هههههههههههههههههه

ربنا معاكى قناة خامسة انتى من اسكندرية ؟

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

saso

صفاءءءءءءءءءءءءءءءء

انتى فين يا بنتى مفتقدك بجد اوى

فينك؟؟ ربنا يكون معاكى ويكون المانع خير اسف يا صفاء والله ظروف

مبروك وصلت يا جميل خدى بالك من نفسك كتير

وانا بقالي اسبوع مستنية

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ياسمين يا سكر

وحشانى اكتر يارب تكونى بخير يا جميلة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

Bride Zone

اسف انا بتاخر كتير انا عارف


حقك عليا وكدة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

شارم ازيك يتا جميل نورتنى

طبعا يارب تكون بخير وبالف صحة وسعادة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

بيقولوا سايكو

ازيك منورة ...ههههههه

انوى يا ستى ...ان شاء الله

ربنا يكرمك ياريت تقولي رايك لو عجبتك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

mesh2dra

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وانا عند وعدك ربنا يكرمك

تحياتك مقبولة نورتينى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

واحدة من الناس ازيك يارب تكونى بخير

نورتينى يا استاذتا ,,,,

لا شكر على واجب ..صدقينى انا مش بختفيى بمزاجى يعنى ربنا عالمم
ايوة عارف انا الناس دى

متخافيش لما اموت هابقى اكتب

فى الوصية انهم يقفلو المدونة
نورتينى

وعليكم السلام

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ammola

ههههههههههههههههههه


حرام عليكى هتموتينى من الضحك

انتى مش عاملة مدونة لية؟؟


وكنت مستخبى فين كل دة اصلا؟؟


هوا فى حد قالى كدة بس انا اصلا هكتب القصة من الاول

ودة ملهوش علاقة بتاخير النهاية

وهوا دة مقامى عندك؟؟

نص جنية بس؟؟
ههههههههههههههههههه

وماشى ابعت هاتى باكو شمعدان وانا هانزلها حالا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

منة الله

حاضر ربنا يسهل ...نورتينى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ابن ناصر ربنا يخليك يارب...نورتنتى

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

وعليكم السلام يا صاحب البوابة الف حمدالله على سلامتك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

كبر دماغك

يا هلا والله...بيقولو يا افندم وليا الشرف

اكيد اعرفة ومين ميعرفوش؟؟

صح

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

Ma-3lina

ربنا يكرمك يارب ...يارب تعجبك بس

تحياتى اليكى ايضاء

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

malak

ازيك منورة...لا على اية بس

مدونتك جميله فعلا

يارب تكمليها وتعجبك...

هاستنى رايك

gohayna يقول...

مساء الخير مره تانيه

مع الجزء التاني

اوع تزعل مني انا والله بدخل اقرء بس مش برضي اسيب تعليق غير لما اوصل للجزء الخير


احنا وراك وراك لغايه ما نكملهم كلهم ان شاء الله

تحياتي ليك
والف شكر لتشريفك ليا

تحياتي

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

مساء السكر

لا لية بس بتقولى كدة ازعل منك ازاى بس

خدى وقتك خالص

ههههههههههههه
ربنا يكرمك

الشرف ليا يا افندم
تحياتي

كبر دماغك يقول...

la2 asl ana 23raf bent el shikh el ghazaly ( merat mohamed abd el kodous) homa gerana 3ashan kedah kont 3ayza 23raf entaa areeb el shikekh el ghazaly meeeeneen?

كراكيب عادل يقول...

انا قريت علي السريع بس لازم ارجع اقرا بتأني الموضوع حلوو

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

كبر دماغك

يا اهلا يا اهلا بريحة الحبايب

اهلا بحضرتك
بنت الشيخ الغزالى ياه

ربنا يجازيها عنا وعن والدها كل الخير

ويكرم حضرتك يا بخت حضرتك بالجيرة
الجميلة دى هافهم حضرتك هوا مش جدى مباشرة يعنى انا انتمى لفرع اخر
من نفس الاسرة بس لو حضرتك

عايزة تعرفى اسمى بالكامل بقى وكدة

فيكفى انى احمل لقب الغزالى فى نهاية اسمى

بس كدة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

كراكيب عادل

نورتنى يارب يكون عجبك بس...

مشربية يقول...

اولا لازم اشكرك علي زيرتك للبلوجز بتاعي
ثانيا : قصة جميلة قوي قوي ادعيلي اني ادرس اخراج و اخرجها لك يا ريس الف شكر

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

مشربية شكر على اية بس...

نورتنى وشكرا على المجاملة الرقيقة
يارب تدرس اخراج وتخرجها ياريس

الشكر لله يا جميل

Hannoda يقول...

أنا كذا مرة جيت و قريت أجزاء من الأجزاء.. وعندي لهفة إني ألاقي وقت فأيامي اللي كلها جري ورا الشغل .. نفسي بجد ألاقي لقصتك وقت هادي طويييل يتحقها و يستحق اللي بحسه وأنا بقراها
وجيت إنهارده بقرار.. هوإني أنسخها على الفلاش ميموري كلها من أول جزء للأخير و أطبعه على ورق و أخده معاي البيت عشان معنديش نت في البيت و ما ينفعش أقرى كل الكم ده براحتي في السيبر

قمت لاقيت ايه؟؟
لقيتك شايلهم

الله يخليك حطهم بسرعة,, حاجي يوم الجمعة أكمل الخطة اللي قررت أعملها
يارب تكون ناوي تحطها قبل الجمعة

تحياتي لفنك المبهر