اخر ما كتبت على مدونتى الثانية
حيل الدفاع النفسى 2 يمكنك قرائته من هنا..

1/16/2007

السابع...

اعتذر عن عدم اتاحة الرواية لفترة

هناك 31 تعليقًا:

بين الأمل و اليأس يقول...

بص بقى انا اهه اول واحد ماشسي
دي ليها بقه موضوع لوحده
تعالى بقه بالنسبه للقصه بصراحه ومكدبش عليك انا كل مشاعري هي في موقفين بالظبط لحظة طلب ايد العروسه وفرحة عصام باسامه
ولحظة الوفاة
بجد انا كنت واقف معاكم ساعتها
احساسي كان كدا
ابدعت
لكن بقيت القصه انا بجد اشكرك عليها لكن مهزنيش بصراحه غبر الموقفين دول
اصل ليهم هيبه وزلزال جوانا غريب
واكمل ام انك ستقف اسبوع حداد على روح عم اسامه
اللهم احم جميع موتانا وموتى المسلمين
منتظر الحلقة الثامنه
وربنا يسترها

big big girl...in a big big world يقول...

انت وعدت انك هتنزل جزئين مع بعض مش جزء واحد...هما فين؟؟؟
بجد يا غزالى الحكايه جميله لدرجة ان انا مش عايزها تخلص
بس كل شىء بينتهى
اوك انا عارفه
بقلك بعد ما تخلص نزلها كلها مع بعض علشان الناس اللى بتخش تقرى بيتهيقلى مش بيعرفوا انهم لاز يقروا الجزء الاول الاول

ekraammalik يقول...

حرام عليك اللي تعملوا فينا... هو انا ناقصاك؟ يا ابني انت دمرتني...

تعرف لو انك نشرت القصة كاملة كلهافلتصدق اني لن اتركها حتى اكملها مهما كان طولها والوقت اللي تستغرقه ..كم عجيب من الشحنات مدفونة في كلماتك تضغط على القارئ بشكل عفوي لتنزل الدموع تعبيرا عن التفاعل وكأنه جزء من الحدث....

أؤيد بين الامل واليأس في موضوعه انك حتعلن الحداد على عمك لغاية اصدار الجزء الثاني وارجو ان يكون حدادك ثلاث ايام أو حتى اسبوع ولست من الذين ينتظرون الاربعين...

انت لسه عندك اخطاء بالاملاء ولساك تكتب في الوسط... يا ابني انت عندك حوار والحوار له بداية من اليمين ونهاية... والوسط يضيع علينا معرفة الحوارات.....

لاتحرمنا من جمال كتاباتك

اكرام الغزالي
بغداد

غير معرف يقول...

Gazaly geet met27'ara wel kalam ele 3awza 2olo et2al 7'alas bas fe3lan sawrt el 7ekaya bekalematak sebt el magal le7'aylna yeshoof el 7ekya begad masha3er gameela motadfeka allah yezeedak we fe entezar el ba2ee
PS.3la fekra ana men el awel 2oltelak Shaza ma7'anetsh Usama faker?

بين الأمل و اليأس يقول...

كل عام وانت بخير
وربنا يسترها

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

بين الامل والياس العزيز

استاذى الذى اتشرف بمعرفتة....

شرف ان تكون الاول

ربنا يكرمك انا الموت رهبتة قوية فعلا

للاسف انا واقف اسبوع حداد على واحد صاحبى بالفعل ربنا يرحمة...ربنا يكرمك متخافش الحلقة الثامنة قريبة جدااا..ان شاء الله
ربنا يكرمك

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

big big girl...in a big big world

حاضر يا باش مهندس....ربنا يكرم,,وكل شئ جميل بيخلص لو مخلصش نبقى مش فى الارض حاضر بعد ما اخلصها هانزلها ججزء واحد كبير...ان شاء الله

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

اكرام العزيزة..
حرام عليك اللي تعملوا فينا... هو انا ناقصاك؟ يا ابني انت دمرتني...

حرام عليا لية بس...حقك عليا,,,بجد

للاسف فى واحد صاحبى توفى بعد كتابة الجزء دة...بشوية علشان كدة غبت شوية...
اخطاء الاملاء..لا تغيب عن ذواقة لغة عربية مثلك ولكن صدقينى بحاول فيها

بالنسبة للوسط فلان كل الاجزاء اتكتبت كدة بس فهكمل كدة وبعد كدة نشوف موضوع اليمين غير انى بحب الوسط اساسا
بس كلامك صح جدااا على الحورات فهمتك
لا تحرمينى منن جمال تعليقك مرورك..

محمد الغزالى مصر

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

سيدتى العزيزة

انتى تقدمى فى اى وقت..تردينة..

وخيالك هوا الغزير يا سيدتى وهوا
الذى له عيون لا تنتظر اكثر من كلمات

عبد فقير لله مثلى ..ايوة فاكر طبعا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

بين الأمل و اليأس
كل سنة وانت طيب يا جميل..

ربنا يكرمك

ekraammalik يقول...

السلام عليكم

بس سؤال بسيط على الماشي ان امكن...

القصة كم جزء؟ ام انك لسه تكتب وماقررت عدد الاجزاء؟

اكرام

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

هوا انا لسة بكتب فعلا بس عايز يبقو 10 بس,,ان شاء الله..

ذو النون المصري يقول...

انا متاسف لك جدا علي تاخري لكن انا دخلت عندك الان لاجل كتابة اسمك لينك عندي انا يدوب عرفت طريقة عمل اللينكات منذ قليل
ساعود للقراءه فيما بعد للتعليق

تقبل تحياتي

Memo يقول...

رغم اني مكنتش متوقعه سياق الاحداث بس الجذء الي شوفتو منها جميل
تحياتشي

اسم مؤقت يقول...

انت مدعو

لافتتاح مدونتي

يوم السبت

الساعة 2 ظهرا

ما تنسى الهدية

ويا جاري خبر جارك
:p :p

ذو النون المصري يقول...

صديقي العزيز جدا الغزالي
انا قرات القصه او الجزء الجديد منها ،اصدقك القول دون اي مجاملات،،اسلوبك سهل و معبر و خارج من نفس متالمه و متامله
انا نقلت بعض التعبيرا التي اعجبتني
من طرف واحد و كنت سعيد اوي
بس حراس الشوارع حطوا للحدوته حد
و الله يخرب بيوت حراس الشوارع اللي من النوع ده!!!؟
تشعر و انها قد ولدت للتو
تشعرك معها بانها قد قطفت من بستلن للتو
تعلم جميع اكاذيب الرجال
تستطيع ان تمشي فوق العشب دون ان تثنيه
عطرها الذي يبدو و كانه صنع منها
انك الان في مصنع الابطال
عمري ما شوفته راجل ابدا
كان نفسي هنا اعرف ايه الاسباب التي جعلتها لا تراه رجل ابدا ؟ما العيب الذي راته في شخصيته؟
الان فقط تشعر ان الكون يضمك
الله عليها لحظه ،،!!جميله جدا
وحده كان مثلك طبيبا ،و ادرك ان الطب و الشعر شيئا واحدا
تعبير جميل جدا ان نشبه الشعر و الطب بانهما شيء واحد
..................................
لك مني خالص التحيه و الود و الصداقه
ممتاز و ربنا يوفقك

ذو النون المصري يقول...

بالمناسبه الموسيقي جميله جدا جدا
ممكن تعرفني علي اللينك الخاص بيها ؟و ياريت لينك الموسيقي السابقه عليها
و لك مني جزيل الشكر

pegasuselmasry يقول...

البوست طويل جدا جدا بس من قوته حسيت انه صغير جدا جدا

انا فى انتظار الجزء الجديد
و اوعى تأخر علينا

ekraammalik يقول...

لقد عيل صبري

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

اسف على التاخير بجد بس فى ضروف بمر بيها صعبة شوية

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ذو النون العزيز....ليك وحشة يا طيب...ربنا يكرمك...وانت لا تقل لا فى الموهبة ولا فى الاى شئ يا طيب

اخوك محمد

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

Memo
ربنا يخليكى..مرورك جميل ومنور...

تحياشتى ايضا

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ذو النون المصري

حاضر هابعتلك لينكات المزيكا...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

pegasuselmasry

ربنا يكرمك دة من ذوقك بس..يا طيب...

حاضر ربنا يسهل

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

اكرام العزيزة...اسف والله بس انا باخد وقت...بناء على نصيحتك...مش كدة ولا اية؟؟

ekraammalik يقول...

يعني ظروفك الصعبة السبب ام بناءا على نصيحتي؟ مش كده ولا ايه؟

وبعدين انا ممكن اساعدك اذا تحب خذ عنواني:
ekraam67@hotmail.com


تحياتي

الافغانى يقول...

لمشاركة في حملة التامين الصحي هذا هو موقعها
http://el7a2felse7a.wordpress.com

david santos يقول...

It places fhoto of Madeleine in your bloggue


Missing Madeleine!
Madeleine, MeCann was abduted from Praia da Luz, Portugal on 03/03/07.

If you have any information about her whereabouts, please contact Crimestoppers on 0800555111 Please Help

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

الافانى والحاج ديفيد شكرا على المرور

واحدة من الناس يقول...

انت مبدع فى استخدام عنصر التشويق
أحييك:)

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ربنا يكرمك يا شيماء دة من ذوقك بس